jak mozna sie odchudzac w wieku 12 lat

jak mozna sie odchudzac w wieku 12 lat

Ćwiczenia w domu - ja jestem za stary

Wszyscy wiemy, że powinniśmy być aktywni fizycznie, ale jak często, jak długo i jaki rodzaj ćwiczeń potrzebujemy?

Jeśli nie oddałeś swój telewizor i radio, a nie czytać gazetę przez lata nie można przegapić wiadomości, że ćwiczenia są dobre dla nas. Złą wiadomością jest to, że po prostu nie mam dość tego. Tylko 30% osób dorosłych w wieku od 50 do 64 lat uzyskać zalecana 30 minut ćwiczeń 5 razy w tygodniu.

Ale nigdy nie jest za późno, aby podjąć ćwiczenia. Naukowcy odkryli ludzi, którzy podjęli regularne ćwiczenia nawet po 70. roku życia zmniejszone ryzyko zgonu przed osiągnięciem wieku 90 lat o prawie 30%.

Badania pokazują także, że pobyt aktywnych poprawia szanse żyć zdrowiej na dłużej. To jest dobre dla serca i płuc, mięśnia i wytrzymałości kości, wagi, systemu odpornościowego i zdrowia psychicznego. Regularne ćwiczenia pomogą Ci czuć się lepiej i wyglądać lepiej i powinien pomóc w utrzymaniu funtów off też.

Ostatecznie to pomoże Ci pozostać niezależna i mobilna dłużej, co lepsze powodem może być tam uzyskania aktywny? Wiedząc, że ćwiczenie jest dobre dla nas może być jeden z powodów, dlaczego robi to może sprawić, że poczujemy się lepiej o siebie. Fakt, że jest to zabawne również sprawia, że ??wykonywanie przyjemne, ale jest tam więcej się tu dzieje? Gdy jesteśmy aktywni nasz mózg uwalnia naturalną substancją chemiczną o nazwie dopamina, która swishes wokół mózgu i sprawia, że ??czujemy się dobrze, ale również sprawia, że ??chcemy wrócić na dłużej, dzięki czemu możemy czuć się w ten sam sposób. Naukowcy uważają też, że ćwiczenia budzi się inne związki chemiczne w mózgu zwane endorfiny i serotoniny, endorfiny są uważane wyłączony ból i sprawiają, że czujemy, że jesteśmy na szczycie świata serotoniny jednocześnie wykazano, aby poprawić nasze samopoczucie.

- autor artykułu